Сучасні медіа, і особливо Інтернет, створюють безліч можливостей для споживачів набагато легше отримувати і сприймати нову інформацію сформовану у вигляді контенту. Використовуючи веб-сайт або соціальну сторінку дестинації, споживач занурюється у сприйняття запропонованого контенту але завжди формує власне враження. У формуванні такого враження найважливіше значення має ефективна подача змісту туристичної дестинації - який не обмежується простою інформаціією про пункт призначення, а має містити аудіо-візуальні образи, які формуватимуть у споживача атмосферні очикування перед подорожжю і спогади після неї. Саме тому весь запропонований споживачеві контент має бути сформованим на основі загальної унікальної візуальної ідентифікації, яку ми називаємо брендом дестинації, а процес її створення - брендінгом туристичної дестинації.
Яскравим прикладом сучасного комплексного підходу до брендингу туристичної дестинації є створення національного туристичного бренду України, який було розроблено за ініциативою Державного агентства з туризму та курортів України.
Туристичний бренд України – це не лише логотип, це концепція загальної української візуальної ідентифікації, в основу якого покладена ідея «і – і» – об’єднання нібито несумісних ідей та речей, які гармонійно доповнюють одне одного. Слоган “Ukraine: It’s all about U” має подвійне значення: з одного боку, можна його перекласти як «Україна: це все про тебе», а з іншого боку значення «Це все про Україну».